ID: 11718
Samen een dinerbon verbrassen
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ik heb van mijn werk een dinerbon voor twee gekregen en ben niet van plan om deze alleen te gaan gebruiken. Lijkt het je leuk om mee te gaan?
Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een sportieve vent van begin 40, maar ik voel mij eerder begin 30. Ik heb een drukke maar interessante baan en leef mij ongeveer 4x per week uit in de sportschool. Ik ben helaas gescheiden, maar heb daar wel fantastische kinderen aan overgehouden!
Wat ik zoek is een dame die wat te vertellen heeft. Een leuk gezelschap om samen mee te dineren. Misschien sport jij ook en ben jij ook bezig met voeding, dan hebben wij gelijk al een onderwerp. Maar misschien heb jij ook een interessante baan of heb je mooie toekomst dromen die je graag wilt delen. Ik ben erg benieuwd! Leeftijd indicatie ergens tussen de 25 en de 40 jaar en het liefst een beetje sportief.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik mijn hoofd niet in de verkoop gooi op marktplaats. Sterker nog, de naam heb ik ook zelf bedacht. Maar als je reageert, kunnen wij wel een foto uitwisselen en mag je altijd nog afhaken als je dat wilt. ;)
Ik hoor wel van je! Je krijgt altijd antwoord van mij!
Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een sportieve vent van begin 40, maar ik voel mij eerder begin 30. Ik heb een drukke maar interessante baan en leef mij ongeveer 4x per week uit in de sportschool. Ik ben helaas gescheiden, maar heb daar wel fantastische kinderen aan overgehouden!
Wat ik zoek is een dame die wat te vertellen heeft. Een leuk gezelschap om samen mee te dineren. Misschien sport jij ook en ben jij ook bezig met voeding, dan hebben wij gelijk al een onderwerp. Maar misschien heb jij ook een interessante baan of heb je mooie toekomst dromen die je graag wilt delen. Ik ben erg benieuwd! Leeftijd indicatie ergens tussen de 25 en de 40 jaar en het liefst een beetje sportief.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik mijn hoofd niet in de verkoop gooi op marktplaats. Sterker nog, de naam heb ik ook zelf bedacht. Maar als je reageert, kunnen wij wel een foto uitwisselen en mag je altijd nog afhaken als je dat wilt. ;)
Ik hoor wel van je! Je krijgt altijd antwoord van mij!