ID: 6428
Vespa Ciao
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Omdat hij slecht start heb ik er niks meer mee gedaan.Heb er nog een nieuwe uitlaat bij maar moet een stukje opgelast worden voor montage.
Is voor de handige sleutelaar een leuk project.
Heb er nog wat kleine spulletjes bij zoals een standaard en stepjes.Ook nog een nieuw verzekerings plaatje voor gekocht.
Doe een leuk bod en je mag hem hebben.
Is voor de handige sleutelaar een leuk project.
Heb er nog wat kleine spulletjes bij zoals een standaard en stepjes.Ook nog een nieuw verzekerings plaatje voor gekocht.
Doe een leuk bod en je mag hem hebben.