ID: 6808
Epiphone Electar Tube 10
€100,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
En floep, daar is ie weer. Wilde wat wijzigen in de vorige advertentie, maar dat lukte niet. Nieuwe advertentie, maar zelfde versterkertje dus.
Wegens teveel ongebruikte spullen: 10 watt buizenbakje made in Korea. Denk aan de Fender Champ, maar dan luider en met 8 inch speaker. Bouwjaar +/- 1997. Grotendeels handgesoldeerd en best degelijk. Fel, rauw geluid, blijft niet lang clean.
Eventueel tegen extra betaling met grotere behuizing (hobbyproject) en 4 ohm Jensen c10 speaker (kostte nieuw 43 euro). De versterker kan met kleine aanpassing op grotere box worden aangesloten. Met reserve 6l6 eindbuis.
Zoals te zien is de versterker niet meer in nieuwstaat en het achterpaneel is weg, zodat de achterkant open is voor een betere klank. Maar het ding functioneert uitstekend. De tele is in principe niet te koop, maar ter illustratie van de afmetingen.
Wegens teveel ongebruikte spullen: 10 watt buizenbakje made in Korea. Denk aan de Fender Champ, maar dan luider en met 8 inch speaker. Bouwjaar +/- 1997. Grotendeels handgesoldeerd en best degelijk. Fel, rauw geluid, blijft niet lang clean.
Eventueel tegen extra betaling met grotere behuizing (hobbyproject) en 4 ohm Jensen c10 speaker (kostte nieuw 43 euro). De versterker kan met kleine aanpassing op grotere box worden aangesloten. Met reserve 6l6 eindbuis.
Zoals te zien is de versterker niet meer in nieuwstaat en het achterpaneel is weg, zodat de achterkant open is voor een betere klank. Maar het ding functioneert uitstekend. De tele is in principe niet te koop, maar ter illustratie van de afmetingen.