De gratis Advertentie site van Zeeland en omgeving
Welkom, Gast
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Kies categorie
De gratis Advertentie site van Zeeland en omgeving
  • Welkom, Gast language()->render(); ?>
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Versterkers
  4. Bas en Gitaar
ID: 6808

Epiphone Electar Tube 10

€100,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

peter
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
En floep, daar is ie weer. Wilde wat wijzigen in de vorige advertentie, maar dat lukte niet. Nieuwe advertentie, maar zelfde versterkertje dus.

Wegens teveel ongebruikte spullen: 10 watt buizenbakje made in Korea. Denk aan de Fender Champ, maar dan luider en met 8 inch speaker. Bouwjaar +/- 1997. Grotendeels handgesoldeerd en best degelijk. Fel, rauw geluid, blijft niet lang clean. 
Eventueel tegen extra betaling met grotere behuizing (hobbyproject) en 4 ohm Jensen c10 speaker (kostte nieuw 43 euro). De versterker kan met kleine aanpassing op grotere box worden aangesloten. Met reserve 6l6 eindbuis.

Zoals te zien is de versterker niet meer in nieuwstaat en het achterpaneel is weg, zodat de achterkant open is voor een betere klank. Maar het ding functioneert uitstekend. De tele is in principe niet te koop, maar ter illustratie van de afmetingen.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy